Bionic.sk team
Moderátor: Moderátori
-
- Príspevky: 1315
- Dátum registrácie: Ut Feb 06, 2007 1:35 am
- Bydlisko: Mooresville, NC
- Kontaktovať používateľa:
Re: Bionic.sk team
Akurat som spustil GPU ratanie na mojom iMacu, ale mam otazku, da sa nejako nastavit na Einsteinovi, aby sa tahali len graficke jednotky pre tuto masinu? Zatial mi to taha len opencl jednotky a na CPU ratam Malariu, ale ocakavam, ze skor ci neskor mi zacne manazer natahovat aj Einstein jednotky pre CPU, comu by som sa rad vyhol.
-gabberattack-
Keep The Panic!
...a Windows Vista
padá na Mesiaci
6x pomalšie!
Keep The Panic!
...a Windows Vista
padá na Mesiaci
6x pomalšie!
Re: Bionic.sk team
Jasne,
vytvoris si pro konkretni pocitac(e) profil, ve kterem povolis jen typ jednotek, ktere chces...
http://einstein.phys.uwm.edu/prefs.php?subset=project
( "Binary Radio Pulsar Search (Arecibo): yes" - u ostatnich "NO")
Pak si v seznamu pocitacu
http://einstein.phys.uwm.edu/hosts_user.php
vyberes ten co chces, tuknes na "Details" a tam je dole klikatko "Location". Tam nastavis pozadovany profil a potvrdis klikatkem "Update".
Nezapomen pak ale zaktualizovat (update) i projekt v boincmagoru na prislusnem PC.
Bude-li neco nejasne, napis. Zmena se nemusi projevit hned...
vytvoris si pro konkretni pocitac(e) profil, ve kterem povolis jen typ jednotek, ktere chces...
http://einstein.phys.uwm.edu/prefs.php?subset=project
( "Binary Radio Pulsar Search (Arecibo): yes" - u ostatnich "NO")
Pak si v seznamu pocitacu
http://einstein.phys.uwm.edu/hosts_user.php
vyberes ten co chces, tuknes na "Details" a tam je dole klikatko "Location". Tam nastavis pozadovany profil a potvrdis klikatkem "Update".
Nezapomen pak ale zaktualizovat (update) i projekt v boincmagoru na prislusnem PC.
Bude-li neco nejasne, napis. Zmena se nemusi projevit hned...
If someone asked me to choose between Metallica and Megadeth, I would say SLAYER...
-
- Príspevky: 1315
- Dátum registrácie: Ut Feb 06, 2007 1:35 am
- Bydlisko: Mooresville, NC
- Kontaktovať používateľa:
Re: Bionic.sk team
Vdaka, uz som si to nastavil. Dlho som sa s Einsteinom nehral, tak som uplne zabudol ako sa to robi.
-gabberattack-
Keep The Panic!
...a Windows Vista
padá na Mesiaci
6x pomalšie!
Keep The Panic!
...a Windows Vista
padá na Mesiaci
6x pomalšie!
Re: Bionic.sk team
Zvlastne problemy z boinic managerom. Stane sa mi ze uloha v gpu grid ktora normalne bezi, zapnem medzi tym napriklad hru a uloha zastane,aj ked uplynuty cas a odhad akoze bezi v manageri a aj vytazenie gpu podla gpu-z stale bezi, pocitadlo % z ulohy vsak zastane.Predtym to islo vssetko naraz. Musim kliknut na projekt- pozastavit a spustit potom sa to rozbehne. V nastaveni mam pouzivanie gpu povolene nonstop + aj ked sa pouziva graficka karta. Co s tym? A v poslednom case blbne rosetta.Proste odlozi komunikaciu z klientom aj o 22 hodin pokym stiahne nove ulohy. To uz zacalo pred par tyzdnami. A v poslednych dnoch nieco podobne je aj z gpugridom. Je problem na mojej strane alebo su to veci spojene z jednotkami ci servermi a ulohami na strane projektov. To by som rad vedel. Mam dost slabe pripojenie k netu,wi-fi a pada sem tam.
- marpes
- Príspevky: 455
- Dátum registrácie: Po Feb 05, 2007 7:18 pm
- Bydlisko: Bratislava
- Kontaktovať používateľa:
Re: Bionic.sk team
Otazka pre mnoho oblasti.
Na otazky grafiky ti ja vela nepoviem, pretoze hrajky nie je moja domena, na PC (ak pri nom sedim) pracujem na textoch a grafike. Moju cinnost obsluhuje karta na zakladnej doske a vypocty robi druha. Ale snad odpovie niekto iny. Mozu to byt nastavenia priorit v stroji, vytazenie pamate grafickej dosky, jej komunikacie s CPU (rychlost zbernice) apod.
Komunikacie s projektmi, to je oblast samotna dost siroka a zavisi na mnohych veciach, napr.:
1. Nastavenie zdrojov pre jednotlive projekty: po novom nastaveni chvilu trva, nez sa stabilizuje. Radovo 1 až dva dni, ale tiez zalezi na % pre jednotlive projekty. Cim vacsie rozdiely medzi projektmi, tym to trva dlhsie.
2. Nastavenie zasoby prace, a. minimalnej, b. dodatočnej zasoby. Zalezi velmi na tom, kedy ktory projekt kolko uloh stiahol (vo vztahu k dobe prestavenia podielu projektov), ci ulohy skutocne tolko trvaju, s akym predpokladanym casom boli stahovane. Tam potom staci jedna uloha s vyrazne inym casom vypoctu a cely system sledovania natahaneho a spracovaneho objemu je zasa rozhodeny. Pri porovnavani nastavenych zdrojov a skutocne venovanych sa potom moze stat, ze tahanie prace z niektorych projektov moze byt aj vyraznejsie odlozene (to vsetko v zaujme stihania deadline pre jednotlive jednotky.
3. Pripojenie k projektom. Pri neuspesnom pripojeni sa automaticky cas do nasledujuceho pripojenia nasobi, a teda vyzrazne zvysuje. Ak nie su problemy so servermi, vacsinou pomoze manualna aktualizacia, aj ked pri nej vacsinou servre neposielaju pracu, ale pauza v komunikacii sa znizi.
4. Obmedzenie poctu jednotiek na CPU jadro/(GPU) za den, alebo pocet aktivnych jednotiek pre jeden stroj, ako je to napr. u GpuGrid, kde mas max. dve jednotky aktualne v stroji a dalsiu dostanes az ked jedna z nich je odovzdana.
Treba teda ladit nastavenia v manazeri a na uctoch v projektoch, aby sa vsetko ustabilizovalo k spokojnosti.
Niekto dalsi ti snad doplni veci ktore som nespomenul.
Je fakt, ze mas az prilis vela chybnych jednotiek na GpuGrid. Mne sa zatial stalo asi dvakrat, aj to pri nie zrovna standardnom restarte stroja.
Na otazky grafiky ti ja vela nepoviem, pretoze hrajky nie je moja domena, na PC (ak pri nom sedim) pracujem na textoch a grafike. Moju cinnost obsluhuje karta na zakladnej doske a vypocty robi druha. Ale snad odpovie niekto iny. Mozu to byt nastavenia priorit v stroji, vytazenie pamate grafickej dosky, jej komunikacie s CPU (rychlost zbernice) apod.
Komunikacie s projektmi, to je oblast samotna dost siroka a zavisi na mnohych veciach, napr.:
1. Nastavenie zdrojov pre jednotlive projekty: po novom nastaveni chvilu trva, nez sa stabilizuje. Radovo 1 až dva dni, ale tiez zalezi na % pre jednotlive projekty. Cim vacsie rozdiely medzi projektmi, tym to trva dlhsie.
2. Nastavenie zasoby prace, a. minimalnej, b. dodatočnej zasoby. Zalezi velmi na tom, kedy ktory projekt kolko uloh stiahol (vo vztahu k dobe prestavenia podielu projektov), ci ulohy skutocne tolko trvaju, s akym predpokladanym casom boli stahovane. Tam potom staci jedna uloha s vyrazne inym casom vypoctu a cely system sledovania natahaneho a spracovaneho objemu je zasa rozhodeny. Pri porovnavani nastavenych zdrojov a skutocne venovanych sa potom moze stat, ze tahanie prace z niektorych projektov moze byt aj vyraznejsie odlozene (to vsetko v zaujme stihania deadline pre jednotlive jednotky.
3. Pripojenie k projektom. Pri neuspesnom pripojeni sa automaticky cas do nasledujuceho pripojenia nasobi, a teda vyzrazne zvysuje. Ak nie su problemy so servermi, vacsinou pomoze manualna aktualizacia, aj ked pri nej vacsinou servre neposielaju pracu, ale pauza v komunikacii sa znizi.
4. Obmedzenie poctu jednotiek na CPU jadro/(GPU) za den, alebo pocet aktivnych jednotiek pre jeden stroj, ako je to napr. u GpuGrid, kde mas max. dve jednotky aktualne v stroji a dalsiu dostanes az ked jedna z nich je odovzdana.
Treba teda ladit nastavenia v manazeri a na uctoch v projektoch, aby sa vsetko ustabilizovalo k spokojnosti.
Niekto dalsi ti snad doplni veci ktore som nespomenul.
Je fakt, ze mas az prilis vela chybnych jednotiek na GpuGrid. Mne sa zatial stalo asi dvakrat, aj to pri nie zrovna standardnom restarte stroja.
Re: Bionic.sk team
GPU problemy:89421 napísal:Zvlastne problemy z boinic managerom. Stane sa mi ze uloha v gpu grid ktora normalne bezi, zapnem medzi tym napriklad hru a uloha zastane,aj ked uplynuty cas a odhad akoze bezi v manageri a aj vytazenie gpu podla gpu-z stale bezi, pocitadlo % z ulohy vsak zastane.Predtym to islo vssetko naraz. Musim kliknut na projekt- pozastavit a spustit potom sa to rozbehne. V nastaveni mam pouzivanie gpu povolene nonstop + aj ked sa pouziva graficka karta. Co s tym? A v poslednom case blbne rosetta.Proste odlozi komunikaciu z klientom aj o 22 hodin pokym stiahne nove ulohy. To uz zacalo pred par tyzdnami. A v poslednych dnoch nieco podobne je aj z gpugridom. Je problem na mojej strane alebo su to veci spojene z jednotkami ci servermi a ulohami na strane projektov. To by som rad vedel. Mam dost slabe pripojenie k netu,wi-fi a pada sem tam.
Predpokladam, ze GPU aplikacia sa dostane do nejakeho nevhodneho stavu ked spustis hru (ktora vytazi grafiku a mozno ju prepne do nejakeho ineho rezimu) a potom sa z toho stavu ta aplikacia uz nedostane. Skus manualne suspendnut GPU vypocty predtym ako odstartujes hru a po skonceni hry zase povolit GPU. Ak to funguje, zvaz ci sa ti neoplati zaradit hru medzi "GPU-exclusive" aplikacie (teda ked sa hra spusti, BOINC klient sam suspendne ulohu a ked sa hra skonci, mal by klient tu ulohu sam restartovat).
Dovodom tychto problemov moze byt nie celkom dopracovana aplikacia. Alebo tvoja grafika nema dostatocny vykon/pamat/priepustnost na bezanie hry a GPU vypoctu sucasne. Pripadne driver grafiky ma nejake problemy.
Stahovanie jednotiek:
Okrem toho co spominal Marpes este:
- Moze suvisiet s tvojimi sietovymi problemami, ze klient sam odlozi komunikaciu na dlhsi cas pretoze zlyha komunikacia (vinou klienta, nielen vinou projektu).
- Tiez to moze byt sposobene long-term-debt (ak mas viac projektov na masine a niektore dlhsie nebezali, napriklad si ich pozastavil sam alebo projekt nedaval robotu).
- Mozno sa ti viackrat "zasekli" nejake jednotky na masine a ich vypocet trval prilis dlho (mohla byt aj chyba projektu ked rozdistribuoval zle jednotky) a na stroji sa ti prilis zvysil "duration correction factor" (Rosetta ma casto problem s chybnymi jednotkami alebo chybou aplikacie, nakoniec je to projekt urceny na vyvoj simulacnych aplikacii samotnych).
Re: Bionic.sk team
Precital som vase odpovede. Tak som po dlhsom case zapinal hry tak som myslel ze to je tym. Tiez uz som stary na hry ale sem tam to pomaha. Problem co pretrvava aj na tejto 680-ke je ze sem tam sa mi zrutia nvidia drivre, prejavi sa to ciernou obrazovkou na chvilu, niekedy ju uz neozivim prepinamim vstupov na hdmi vstupovna tv a musim resetnut na tvrdo pc.Ostane cierna a pise ze nieje signal a dole vo win bare sa objavi vykricnik z hlaskou ze padli ovladace. Takze bude aj nejaky problem nvidiackych driverov na win 7 64bit v spolupraci z boinc managerom pri spustani ulohy ktora zacne bezat na gpu.Zaroven ten crahsh driverov zrusi aj ruozne flash a pod. v web. prehliadaci. Robilo mi to aj na starej karte ked som este nepocital z boincom, ked som mal nastavene vypinanie obrazovky po nejakom case. Sem tam sa prebudila obrazovka do toho padu ovladacov. Pisem len pre info , ak by to niekho zaujmalo. Mimo toho som zacal pouzivat msi burner na pretaktovanie. Ale to sa samozrejme na tychto kepleroch riadi hlavne teplotou jadra takze taktovat sa da len ak slusne chladite.
Inak podla vyzera to na vsetkych projektoch dost divne , stale stahuje ulohy a tie potom skoncia chybne vypocitane a tak dokola. rosetta mi rata 8 uloh naraz, gpu 1 +0.674 z cpu,
Vyzera to podla tych info co som si tu nasiel ze stabilizacia projektov je rozna, niektore mi bezali hned a ine pocase stagnuju alebo rozosielaju chybne data
Inak podla vyzera to na vsetkych projektoch dost divne , stale stahuje ulohy a tie potom skoncia chybne vypocitane a tak dokola. rosetta mi rata 8 uloh naraz, gpu 1 +0.674 z cpu,
Vyzera to podla tych info co som si tu nasiel ze stabilizacia projektov je rozna, niektore mi bezali hned a ine pocase stagnuju alebo rozosielaju chybne data