Podpora GPU v jednotlivych projektoch

Otázky a pomoc s problémami technického charakteru ako je nastavenie proxy serveru, problém s pripojením na internet a pod.

Moderátor: Moderátori

Používateľov profilový obrázok
slavko.sk
Príspevky: 1603
Dátum registrácie: Po Feb 05, 2007 3:42 pm
Bydlisko: Bratislava, Slovensko
Kontaktovať používateľa:

Re: Podpora GPU v jednotlivych projektoch

Príspevok od používateľa slavko.sk »

Palo M. napísal:Inak i7 3770K je "len" stvorjadro s HT (teda moze bezat 8 threadov na 100%). 6-jadrove su az 39xx, ale tie potrebuju ine patice a celkovo je to o kus drahsie riesenie.
Tak ako moja 2700K čo beží na 4.5GHz. A tie 39xx socket 2011 su cca 2x také drahé plus je drahšia základná doska. A máš len o 50% viac jadier. Radšej kúpim za cenu 39xx dalšiu GTX680.
gabberattack
Príspevky: 1315
Dátum registrácie: Ut Feb 06, 2007 1:35 am
Bydlisko: Mooresville, NC
Kontaktovať používateľa:

Re: Podpora GPU v jednotlivych projektoch

Príspevok od používateľa gabberattack »

Palo M. napísal:Kedze som cely rok posluchal, Jezisko mi doniesol takyto pekny darcek:
Sapphire_HD7970_Vapor-X_3GBGDDR5.jpg
Heh, Palo, ukazoval som Tvoj post doma a moja zena sa pyta, ze ci sa Ta Tvoja nejako specialne venuje pocitacom, ze vie, aku grafiku ma kupit. :D
-gabberattack-
Keep The Panic!

...a Windows Vista
padá na Mesiaci
6x pomalšie!
Používateľov profilový obrázok
Palo M.
Príspevky: 1200
Dátum registrácie: Po Feb 12, 2007 2:53 am
Bydlisko: Shanghai, China

Re: Podpora GPU v jednotlivych projektoch

Príspevok od používateľa Palo M. »

gabberattack napísal:Heh, Palo, ukazoval som Tvoj post doma a moja zena sa pyta, ze ci sa Ta Tvoja nejako specialne venuje pocitacom, ze vie, aku grafiku ma kupit. :D
Samozrejme, zena sa pocitacom nejako specialne nevenuje :P.
To sa robi tak, ze napises mail Jeziskovi a pripojis tam aj prislusny link na Taobao (Jezisko ma predsa len pred Vianocami kopec roboty so vsetkymi tymi darcekmi pre vsetkych, takze ten link mu to krasne ulahci) :lol:. No a ked si cely rok naozaj posluchal, tak ti Jezisko ten darcek aj naozaj donesie 8).
Obrázok
---
Obrázok
"Ostatně, kdybych si měl vybrat pořadí Mac OS X, Windows, Linux, tak to bude: Linux, Mac OS X, sebevražda, Windows." (úryvok z internetovej diskusie)
peeticek
Príspevky: 164
Dátum registrácie: Pi Mar 09, 2007 12:51 pm
Kontaktovať používateľa:

Re: Podpora GPU v jednotlivych projektoch

Príspevok od používateľa peeticek »

zaujimavy clanok - aj ked je nonBOINC :)

http://www.svethardware.cz/art_doc-3BD6 ... 855BB.html

Pali - ako compik? teploty? stabilita?

p.
PeeT
Používateľov profilový obrázok
Palo M.
Príspevky: 1200
Dátum registrácie: Po Feb 12, 2007 2:53 am
Bydlisko: Shanghai, China

Re: Podpora GPU v jednotlivych projektoch

Príspevok od používateľa Palo M. »

Teplota GPU je 70 stupnov, ventilator toci do 75% otaciek. BOINC nebezi 24/7, ked robim s kompom tak BOINC vypinam. Jednak zatazena grafika niekedy spomaluje desktopove prostredie a jednak sa VPN nema velmi rado s BOINC (takze aj siet je priserne spomalena ked BOINC pocita, obzvlast ked treba krmit GPU). Takze kazdy den si da komp tak 5 hodin pauzicku od BOINC...
V momentalnom nastaveni (50% WCG, 25% MW, 20% EAH) mi vacsinu casu bezia 2 GPU WCG + 1 GPU MW + 1GPU EAH. Bohuzial GPU load je typicky 65% s obcasnym vyskokom az na 100%:
ATI load
ATI load
atisensors_load-day.png (18.94 KiB) 18206 zobrazení
WCG ani EAH tu grafiku velmi nezatazuju... momentalne som nastavil obidva na 0.25 GPU a 0.75 CPU a priemerne sa jeden thread z 8 flaka, ale ked sa "zrazi" viac GPU taskov tak, ze potrebuju aj CPU, tak ide CPU usage aj na 100% (graf sa sampluje kazdych 5 minut, takze to vacsinou nezachyti, WCG pre GPU mi trva 3:30 a CPU potrebuje na zaciatku, v polovici a na konci):
CPU load
CPU load
cpu-day.png (22.92 KiB) 18206 zobrazení
MW je na 0.25 GPU a 0.1 CPU a to svisti ako hrom (aj by dokazalo vytazit GPU len s dvomi samostatne beziacimi taskami, len to by sa potom nedalo dobre zladit s WCG aj EAH, a pre MW je jedno ci bezia 2 alebo 4 tasky zaroven, casy na task su rovnake). Takisto aj kreditovo MW dava omnoho viac... nuz double precission je double precision. (MW tvori momentalne polovicu mojho RAC, dalsia stvrtina je Collatz zo "starej" HD4870 na inej masine a zvysna stvrtina je to WCG, EAH a vsetky ostatne moje CPU-masiny dohromady.)

Chcem to v takomto nastaveni nechat este nejaky cas, asi tyzden, nech sa nejako utrasu statistiky, potom skusim zmenit nastavenie WCG aj EAH na 0.25 GPU a 1.0 CPU, cim sa sice CPU bude flakat este viac ako teraz, ale mozno GPU bude mat vacsi load a teda vypoctovo zatiahne viac... a po nejakom case porovnam.
Obrázok
---
Obrázok
"Ostatně, kdybych si měl vybrat pořadí Mac OS X, Windows, Linux, tak to bude: Linux, Mac OS X, sebevražda, Windows." (úryvok z internetovej diskusie)
Používateľov profilový obrázok
branjo
Príspevky: 52
Dátum registrácie: Ut Jan 15, 2013 11:00 pm
Bydlisko: Bratislava
Kontaktovať používateľa:

Re: Podpora GPU v jednotlivych projektoch

Príspevok od používateľa branjo »

Ahojte,

dovolim si postnut moje (nie velmi dlhe) skusenosti s GPU pocitanim a s app_config suborom.

Oba moje PC som vyclenil pocitaniu WCG, takze nebudem moc napomocny ohladom porovnavania vysledkov viacerych projektov. Pre moj primarny pocitac iMac mid 2011 s GPU HD 6770M 512 MB + i5-2550S 2,7 GHz je iba zopar projektov, ktore maju napisane GPU apky. EAH je bieda, Collatz "plati" slusne. Na nom uz neskusam ziadne nastavenia, bezi mi tak 7.0.31. Ked som vyskusal zvysit pocet EAH GPU taskov (cez ich nastavenie na stranke) na 2, tak mi mrzol takym sposobom, ze som horko-tazko po tvrdom restarte (asi piatom) zastavil pocitanie EAH a vymazal projekt z BOINC Managera. Dakujem, uz nikdy viac. Mas recht gabberattack ze to nechces riskovat :wink:

Druhy, ktory som si kupil iba za ucelom pocitania WCG ma low-endovu HD 7750 (ovladac 12.11 Beta8 s .NET 4.0 supportom, OCnuta na max) + i7-3770 3,4 GHz (+ 60 GB SSD, 8 GB RAM, slusnu krabicu, vykonne nevodove CPU chladene a slusnu mobo) s nainstalovanym W7 64-bit (bohuzial, ked som ho kupoval WCG HCC1 este namali vyvynutu apku pre Linux :x ). Na tejto zostave skusam vyzmykat max co sa da z WCG HCC1 GPU projektu.

Kym som pocital pomocou app_info (BOINC Client verzie 7.0.36 a 7.0.38), tak som si trufol maximalne na 32 subeznych HCC1 GPU uloh, ktore trvali cca 1 hod 30 min - 1 hod 35 min. Tymto sposobom som sa velmi rychlo blizil k modremu odznaku za HCC (32 dni za den). Ked som presiel na app_config (BC verzia 7.0.42, uz je ale na stiahnutie aj Beta 7.0.44 tu http://boinc.berkeley.edu/dev/forum_thread.php?id=6698), tak my z prvej varky "32-subeznych" skoncila asi polovica chybou - prekrocil som limit (asi bol vtedy stanoveny na 1 hod 30 min, mohlo sa to medzicasom zmenit), takze som to hned stiahol na 24 subeznych HCC1 GPU uloh. Tieto trvali asi 1 hod 10 min - 1 hod 15 min a bolo to v poriadku. Stale mam 100% Valid (ako aj v case, ked som pocital s app_info).

Po ziskani modreho odznaku HCC som zacal pocitat subezne 12 HCC1 GPU (na 3 CPU threadoch) + 5 CPU uloh.

Najlepsie vysledky z pohladu WCG bodov (tym padom aj BOINC kreditov) dosahujem pri tejto poslednej variante, ale je to mozno "iba" 5-10% viac, ako v pripade 32. Teplota GPU je 46 - 48 stupnov (radiator v izbe nastaveny na stupen 2 :) ), TDP neviem, ale kupoval som si ju preto, ze na nizsku spotrebu :) . HCC teplota 58 - 59 stupnov (ked som isiel s 32 WU, tak bola okolo 51 - 53 stupnov), TDP 44-45 W (ked som isiel s 32 WU, tak <40 W).

Najlepsie vysledky z pohladu "Total Run-Time", spotreby a teploty samozrejme s 32-mi ulohami 8)

Navyse, ked takto pocitam GPU ulohy (12+ subezne), velmi rychlo sa ich priebeh upravy tak, ze (v pripade 12) maximalne 3 (vynimocne 4) prichadzaju do pozicie, ktora vyzaduje 100% CPU (0%, 49,707%, 50% a 99,707%) a tak neprekracuju pocet CPU threadov, ktore som im vyclenil :D .

Takze, Palo M. a peeticek, kludne zvyste pocet subeznych WCG HCC1 GPU na 12 - podla skusenosti ludi z WCG fora (a aj mojich), je to bodovy optimum. peeticek, ak potrebujes nahanat odznak, neboj sa ist so svojou 7850 na 32 subeznych uloh.

K app_config:

- pocet GPU uloh urcujete v casti

Kód: Vybrať všetko

<gpu_versions>
      <gpu_usage>xxx</gpu_usage>
      <cpu_usage>yyy</cpu_usage>
 </gpu_versions>
nepotrebujete <max_concurrent>z</max_concurrent> (ale ak ju mate, nic sa nedeje - BOINC Client pocita podla <gpu_version>... a neberie ju do uvahy)

<max_concurrent>z</max_concurrent> urcuje, kolko maximalne CPU uloh bude klient pocitat pre stanoveny projekt v pripade, ze sa tento pocet lisi od "prirodzeneho" rozdelenia uloh. Priklad pre WCG:

- vyclenim 2 CPU thready pre 8 HCC1 GPU uloh na jednej GPU (ako to urobit aby mi nechodili HCC1 CPU ulohy je samostatna kapitola, pokial by niekto mal zaujem, postnem ako to mam navolene ja)
- na zvysnych 6 (v pripade okta) chcem pocitat 1 FAAH + 5 SN2S ("prirodzene" rozdelenie by bolo 3 FAAH + 3 SN2S)
- na stranke WCG, v "Device Profile" zasktrnem tieto dva projekty
- app_config bude vyzerat nasledovne:

Kód: Vybrať všetko

<app_config>
<app>
<name>hcc1</name>
<gpu_versions>
<gpu_usage>.125</gpu_usage>
<cpu_usage>.25</cpu_usage>
</gpu_versions>
</app>
<app>
<name>faah</name>
<max_concurrent>1</max_concurrent>
</app>
<app>
<name>sn2s</name>
<max_concurrent>5</max_concurrent>
</app>
</app_config>
pricom cast

Kód: Vybrať všetko

<app>
<name>sn2s</name>
<max_concurrent>5</max_concurrent>
</app>
tam ani nemusi byt.

Ak kombinujete viacero projektov, princip je ten isty, akurat musite mat pre kadzy projekt samostatny app_config subor (ako to uviedol Palo M.).

Pekny vecer (den, rano...) a vela stastia :)

branjo
For Science and Shrubberies! Since January 13 2000.

Obrázok
Používateľov profilový obrázok
Palo M.
Príspevky: 1200
Dátum registrácie: Po Feb 12, 2007 2:53 am
Bydlisko: Shanghai, China

Re: Podpora GPU v jednotlivych projektoch

Príspevok od používateľa Palo M. »

Vdaka za info. Mne sa nepodarilo spustit viac nez 10 HCC GPU taskov, pri 12-tich vytuhol stroj hned ako sa zapli GPU tasky. Mozno linuxovska aplikacia nie je az taka odladena. Alebo je chyba v linuxovom driveri (mam Catalyst 12.10 od AMD), pripadne v kombinacii s jadrom 3.0. Nemam velmi ako zistit, co sa deje zle, ziadne hlasky v logu alebo tak, len zrazu tuha masina. Okrem toho sa mi nezda, ze by viac taskov nejako pomohlo vo vacsom vykone - od 4 HCC sa mi to zda rovnako rychle. Pri nastavenych 4 HCC je cas vypoctu priemerne 4 minuty. Takze 24 jednotiek by mi to spocitalo za 24 minut, co su vyrazne lepsie casy ako udavas ty.
Teraz to mam nastavene tak, ze vacsinou bezia 2x HCC + 1x MW + 1x EAH, ale ten EAH je nejaky lemravy a malo vytazuje GPU, takze ten aj ja prestanem na GPU pocitat. Ale vsimol som si, ze cim viac GPU taskov bezi paralelne, tym su casy variabilnejsie - ak sa viacere jednotky zrazia na uzkom hrdle kedy treba CPU, tak trvaju obidve dlhsi cas (a GPU je menej vytazena). Takze niekedy trva HCC aj 4 a pol minuty, a niekedy zase len 3 a pol minuty. Zvysovanim poctu paralelnych GPU taskov sa akurat zvysuje riziko, ze sa jednotky zrazia pri cakani na CPU, preto som po pociatocnych experimentoch zatial skoncil na 4x GPU. Ale moze byt rozdiel medzi Windoze a Linuxom a takisto to moze byt mojou grafikou, ktora fici na GPU velmi rychlo a potom sa dlho caka na CPU...
MW zatazuje grafiku dobre, stacia samostatne 2 MW tasky bez cohokolvek ineho a grafika dostava zabrat a ani CPU velmi nepotrebuje... a casovo pri 2x MW trva vypocet 1:30 a pri 4x MW trva 3:00, takze to vychadza uplne narovnako.
No ale ked sa to "zmiesa" a na jednej grafike bezia 3 rozne projekty, tak aj casy su ine ako ked som robil merania a pustal som vzdy len jeden projekt... Takze sa mi to zda byt celkom gulas, vplyva na to vela roznych faktorov. Ked mi dopocita tych zvysnych Einsteinov, tak skusim bezat 3x HCC + 1x MW, pripadne skusim s roznym poctom HCC jednotiek, ako budu vyzerat casy i vytazenie GPU.
branjo napísal:ako to urobit aby mi nechodili HCC1 CPU ulohy je samostatna kapitola, pokial by niekto mal zaujem, postnem ako to mam navolene ja
Ja by som prosimpekne zaujem mal. WCG pocitam na vela strojoch ale len jeden ma ATI grafiku, tak neviem preco mi este aj na ten posiela CPU-HCC, ked tam sa hodi GPU HCC a CPU moze radsej pocitat nieco ine...
Obrázok
---
Obrázok
"Ostatně, kdybych si měl vybrat pořadí Mac OS X, Windows, Linux, tak to bude: Linux, Mac OS X, sebevražda, Windows." (úryvok z internetovej diskusie)
Používateľov profilový obrázok
branjo
Príspevky: 52
Dátum registrácie: Ut Jan 15, 2013 11:00 pm
Bydlisko: Bratislava
Kontaktovať používateľa:

Re: Podpora GPU v jednotlivych projektoch

Príspevok od používateľa branjo »

Bol by v tom cert, keby Tvoje casy neboli diametralne lepsie, ako moje. Ved Ty jazdis na Ferrari F1 2012 a ja na Audi A3 (sice novy model, aje aj tak rozdiel :) ) . Tvojich takmer 4 TeraFlops vs. mojich 819 GigaFlops 8-[ . Moja A3-ka (sice novy model, aje aj tak :) ) dosiahne cas 4,5 min v pripade, ak pocita iba 1 WCG HCC1 GPU task naraz :?

Ako som pisal, viac taskov pomoze ak chce niekto ziskat odznak co najskor: ak pocitam 32 GPU taskov na 8 CPU threadov, tak mi za den pribudne 32 dni. Ak 8, tak 8. Ale na mojej 7750 je to v pripade 32 a 8 takmer rovnake z pohladu kreditov. Narast (sice maly, ale predsa) sa objavuje pri 16 a najviac pri 12 (zvysuje to prave castejsie vytazenie kazdeho z aktivnych threadov CPU na 100%).

Ano, na Linuxe je to urcite ine ako na Windoze, hlavne co sa tyka driverov :-( (skusil si 12.11 Beta11 z http://support.amd.com/us/gpudownload/l ... ng=English ?). Aku prichut pouzivas? Skusil by som sa popytat (popripade inak zistit) v com moze byt problem. Len tak pre istotu, aku mas MoBo a aky zdroj? Lebo vacsina ludi co postuju na WCG fore, ktori drtia na 7970 v kombinacii s i7-3770K, nemaju taketo problemy ani na Linuxe s 10 - 12 subeznymi ulohamy. Pises, ze GPU load je iba 65%, tak v tom by problem nemal byt. Prave naopak - ukazuje to, ze mas este velky priestor na zvysenie poctu GPU taskov (a to o hodne). Skus to bez EAH, ten moze byt problematicky (ako v mojom pripade na MAC OS X).

Zvysne 4 CPU jadra pouzivas na WCG? Ako som pisal, momentalne pocitam 12xHCC1 GPU na 3 CPU threadoch a na zvysnych 5 CPU WCG/C4CW. V mojom pripade je v app_config subore dolezita (a jedina potrebna) cast:

Kód: Vybrať všetko

<app_config>
<app>
<name>hcc1</name>
<gpu_versions>
<gpu_usage>.083333</gpu_usage>
<cpu_usage>.25</cpu_usage>
</gpu_versions>
</app>
</app_config>
Ak by si chcel aj CPU tasky pocitat inak, ako "prirodzenym" rozdelenim, do app_config si dopln flagy pre prioritizaciu CPU projektov (ako som uviedol v predchadzajucom poste). Kedze ja pocitam iba jeden CPU projekt, ostatne nastavenia riesim cez Device Profile na stranke WCG http://www.worldcommunitygrid.org/ms/de ... Devices.do

Nastavenie profilu vyzera takto http://f.cl.ly/items/0p0k1O1h0u3b3F2m01 ... _20_54.png a na zaklade neho mi BOINC/WCG posiela primarne ulohy pre C4CW a DDDT2 (tento projekt zatial nema ziadne, mam ho zaskrtnuty pre istotu, keby nahodou zacal v case, ked som mimo PC :) ). CPU ulohy pre C4CW najde a posle. Na zaklade "If my computer can process work on my graphics card, then please send me work to run on my graphics card for the projects that I have selected above." hlada GPU ulohy pre C4CW (a DDDT2) a ked ziadne nenajde, hlada ine GPU projekty, lebo mam zaskrtnute "If there is no work available for my computer for the projects I have selected above, please send me work from another project." Najde HCC1 GPU tasky, posle mi ich a pocita ich prioritne na zaklade nastavenia v app_config subore.

Kedze je o C4CW velky zaujem zo strany kruncerov, obcas sa stane, ze ked BOINC client od WCG schedulera ziada ulohy, WCG ich prave nema, takze mi posle nejaku inu CPU ulohu (tak jedna neziaduca uloha za cca 2 dni). Tu zrusim a idem dalej :-). Ak by som mal pre CPU nastaveny nejaky projekt, ktory nema problemy so zasobami taskov (napr. FAAH, HPF2, GFAM), predpokladam, ze by sa to nestavalo a ze by som dostaval iba CPU tasky pre ten zvoleny projekt + HCC1 GPU tasky 8)

Pekny vecer a drzim palce :)
For Science and Shrubberies! Since January 13 2000.

Obrázok
Používateľov profilový obrázok
Palo M.
Príspevky: 1200
Dátum registrácie: Po Feb 12, 2007 2:53 am
Bydlisko: Shanghai, China

Re: Podpora GPU v jednotlivych projektoch

Príspevok od používateľa Palo M. »

Prave vcera vydali Catalyst 13.1 ako pozeram... Ale nejako sa nemienim extenzivne vrtat v driveri, lebo vsetko mi v podstate chodi, ziadne ine problemy nemam, len pri istom pocte taskov uz mi sekne stroj a je to tuhe (dokonca so SysRq sekvenciou REISUB ako by sa nic ani nedialo, zareaguje az na posledne B a rebootne masinu, ale inak stale je vidiet len zaseknute X-ka, ani disk neblika ked by mal robit sync) - ale zas tak vela som s tym nelaboroval, stacilo mi ze 3x za sebou to vytuhlo rovnako a ani raz to neslo poriadne, tak som od pridavania dalsich GPU taskov upustil. Inak mam este stale Ubuntu 10.04, ale namiesto 2.6 jadra mam 3.0 a to moze sposobovat ten problem so zasekavanim (3.0 nie je originalne jadro z 10.04, ale update z 11.10 - a aj to iba preto, ze so povodnym jadrom nechodila on-board zvukovka, inak by som mal stale 2.6). Takze moj system uz nie je najnovsi, z hladiska pouzivania by mi to vobec nevadilo, ale kedze som menil hardver (dosku, procak, grafiku) za novy, tak uz to nie je celkom ono. A navyse v aprili aj tak konci podpora 10.04 (sice este budu updaty, ale len bezpecnostne na serverove zalezitosti, takze desktopove veci uz updatovane nebudu), takze upgrade bude potrebny tak ci tak.
Onedlho by mal vyjst Debian Wheezy (tipujem este take 2 mesiace) a ten ma jadro 3.2 a hlavne by to malo byt spolu cele odladene, tak pripadne laborovanie v tomto smere necham na neskor s novym systemom (a samozrejme ked vyjde Wheezy, budem musiet updatnut vsetky masiny - a hlavne so sluzbami to byva tak, ze po case su tam nejake zmeny, takze to chvilu potrva). Tak potom to sfuknem cele naraz a mozem pospekulovat aj s drivermi (a mozno spekulacie ani nebudu potrebne a jednoducho to pojde).

No ale este teraz, ked dobehne Einstein, skusim to nastavit tak, aby MW vyplnila GPU vykon kym sa HCC flaka. Mozno 2x MW + 6x HCC dokaze GPU vytazit blizko 100% a tym padom mi to bude stacit... Totiz jedna MW jednotka vytazi GPU na takych 60%, dve uz na 100%. Ale ked mam 1x MW plus 3x nieco ine (2x HCC1 + 1x EAH alebo 3x HCC1), tak vytazenie vselijako kolise, obcas je na 100%, obcas na 60% a obcas aj na 45%... Tak skusim, co to urobi v takejto kombinacii.
branjo napísal:Ako som pisal, viac taskov pomoze ak chce niekto ziskat odznak co najskor: ak pocitam 32 GPU taskov na 8 CPU threadov, tak mi za den pribudne 32 dni. Ak 8, tak 8.
Tak toto je zaujimavy exploit systemu badges... Ale kedze mam uz zafirove badge zo vsetkych aktivnych okrem bety, DDDT2 (ktore vacsinu casu nedavaju robotu a ked nahodou chvilu davaju, tak aj tak su jednotky hned vyzrate) a C4CW nepocitam vobec, lebo Cinania :mrgreen:, tak tento exploit nepotrebujem... Ono keby niekto velmi chcel, tak nahana badges aj inak a aj na CPU, napriklad by si spustil X virtualnych masin a tam pocital WCG - a CPU tasky maju o kus dlhsi deadline, takze by ich to asi znieslo aj viac... ale zase naco by som take veci robil, za tie badge si aj tak nic nekupim a po dosiahnuti zafiroveho uz aj tak nie je o com.

Vlastne kvoli tomu, ze sa vyhybam C4CW nemam teraz zaskrtnute, aby mi WCG daval aj ine projekty, ak nie je robota v mnou vybranych. Ale vsetky ostatne pocitam, takze snad mi nebude ziadne C4CW posielat, ak budem mat vsetko ostatne okrem C4CW a HCC1 zaskrtnute... Inak teraz ma napadlo: Ako by asi zafungovalo nastavenie "<max_concurrent>0</max_concurrent>"? Ze by ziadnu jednotku danej aplikacie nespustilo? Alebo pripadne hodnota -1... Asi pozriem do zdrojaku klienta, ci by sa tak nedalo uplne potlacit pocitanie "neziaducich" aplikacii (ked uz ich server aj posle, tak aby ich klient jednoducho nespustil a clovek to nemusel kontinualne sledovat a mikro-menezovat, lebo mikromenezment cloveka chvilu bavi, ale po case je to otrava).
Obrázok
---
Obrázok
"Ostatně, kdybych si měl vybrat pořadí Mac OS X, Windows, Linux, tak to bude: Linux, Mac OS X, sebevražda, Windows." (úryvok z internetovej diskusie)
Používateľov profilový obrázok
branjo
Príspevky: 52
Dátum registrácie: Ut Jan 15, 2013 11:00 pm
Bydlisko: Bratislava
Kontaktovať používateľa:

Re: Podpora GPU v jednotlivych projektoch

Príspevok od používateľa branjo »

Kedze mas zaskrtnute vsetky ostatne projekty okrem C4CW, tak by som sa vobec neobaval toho, ze by nejaky ten task mohol preklznut :). Z tych ostatnych projektov sa vzdy najde dost taskov, ktore Ti mozu poslat.

<max_concurrent>0</max_concurrent> zatial znamena, ze ta aplikacia ide bez obmedzenia poctu CPU taskov (jasne, po tom, ako klient zaplni GPU pozicie). Velmi vela ludi by chcelo podobne ako Ty nejake tie aplikacie odstavit (ja napr. CEP2 a predtym nez skoncil aj CFSW), ale WCG sa k tomu nejako nema. Asi ich aj chapem :)

Inak som si vsimol, ze team BOINC.SK zacal ostatne dni vo WCG bodovani zvysovat vykon. Predpokladam, ze aj zasluhou Tvojej 7970-ky =D>

Maj sa
For Science and Shrubberies! Since January 13 2000.

Obrázok
PavolR
Príspevky: 243
Dátum registrácie: Po Feb 05, 2007 7:23 pm
Bydlisko: BOINC.SK
Kontaktovať používateľa:

Re: Podpora GPU v jednotlivych projektoch

Príspevok od používateľa PavolR »

Ahoj, poradte, ako mate nastaveny app_config. Taktiez mam kartu 7970. Diky za radu. PavolR
Obrázok
Obrázok
Obrázok
Používateľov profilový obrázok
Hefto99
Príspevky: 769
Dátum registrácie: Po Feb 05, 2007 11:59 pm
Bydlisko: Zürich, Schweiz

Re: Podpora GPU v jednotlivych projektoch

Príspevok od používateľa Hefto99 »

Na danej masine pocitam pre WCG iba GPU tasky (AMD 7950, Linux).

app_config.xml mam nastaveny podobne ako chalani:

Kód: Vybrať všetko

<app_config>
  <app>
    <name>hcc1</name>
    <gpu_versions>
        <gpu_usage>.25</gpu_usage>
        <cpu_usage>.25</cpu_usage>
    </gpu_versions>
  </app>
</app_config>
S danymi nastaveniami pocitam 4 tasky naraz a venujem im jedno CPU jadro. Skusal som 8 taskov na 2 jadrach, ale casy boli dvojnasobne dlhsie, takze za rovnaky cas som spravil tu istu robotu. So 4 taskami to jedno jadro mozem venovat inemu CPU projektu.
Obrázok
PavolR
Príspevky: 243
Dátum registrácie: Po Feb 05, 2007 7:23 pm
Bydlisko: BOINC.SK
Kontaktovať používateľa:

Re: Podpora GPU v jednotlivych projektoch

Príspevok od používateľa PavolR »

Vdaka, odskusam :)
Obrázok
Obrázok
Obrázok
Používateľov profilový obrázok
branjo
Príspevky: 52
Dátum registrácie: Ut Jan 15, 2013 11:00 pm
Bydlisko: Bratislava
Kontaktovať používateľa:

Re: Podpora GPU v jednotlivych projektoch

Príspevok od používateľa branjo »

Hefto99 napísal:Na danej masine pocitam pre WCG iba GPU tasky (AMD 7950, Linux).

app_config.xml mam nastaveny podobne ako chalani:

Kód: Vybrať všetko

<app_config>
  <app>
    <name>hcc1</name>
    <gpu_versions>
        <gpu_usage>.25</gpu_usage>
        <cpu_usage>.25</cpu_usage>
    </gpu_versions>
  </app>
</app_config>
S danymi nastaveniami pocitam 4 tasky naraz a venujem im jedno CPU jadro. Skusal som 8 taskov na 2 jadrach, ale casy boli dvojnasobne dlhsie, takze za rovnaky cas som spravil tu istu robotu. So 4 taskami to jedno jadro mozem venovat inemu CPU projektu.
A skusal si 6 taskov na 2 jadrach? To by Ti mohlo zlepsit celkovy vykon - po menej ako jednom dni by sa tasky mali zoradit tak, ze iba 2, vynimocne 3 budu v "CPU casti" (0%, 49,707%, 50% alebo 99,707%), kedy potrebuju 100% CPU jadra/threadu (inak im podla mojich skusenosti staci tak <10%), takze budu maximalne vyuzivat ako GPU, tak aj CPU :wink:
For Science and Shrubberies! Since January 13 2000.

Obrázok
gabberattack
Príspevky: 1315
Dátum registrácie: Ut Feb 06, 2007 1:35 am
Bydlisko: Mooresville, NC
Kontaktovať používateľa:

Re: Podpora GPU v jednotlivych projektoch

Príspevok od používateľa gabberattack »

Da sa nejako znizit % utilizacie na gpu? Moj iMac reaguje spomalene, rozdiel je asi 0.2 sekundy, da sa to zniest, ale je to viditelne.
Akonahle dam Snooze GPU, bezi paradne. Teplota GPU je 73 C, CPU sa drzi na 67 C. masina bezi 24/7.

Doteraz som to robil tak, ze som daval manualne Snooze GPU, ked som to uz nemohol vydrzat.

http://einstein.phys.uwm.edu/show_host_ ... id=2481637
-gabberattack-
Keep The Panic!

...a Windows Vista
padá na Mesiaci
6x pomalšie!
Napísať odpoveď