MilkyWay@home

Diskusia k ostatným projekom a k projektom vo vývojovom resp. prípravnom štádiu

Moderátor: Moderátori

Honza
Príspevky: 953
Dátum registrácie: Po Feb 05, 2007 7:20 pm
Bydlisko: Praha

Re: MilkyWay@home

Príspevok od používateľa Honza »

Tady je navic dobre to, ze teoreticke FLOPs se diky vysokemu vytizeni GPU blizi realnemu vykonu, napriklad narozdil od SETI, nedejboze SETI GPU.
Tedy realne odvedeny vykon na MW vice odpovida tem teoreticky uvadenym hodnotam ve statistikach, nerozdil od SETI.
Používateľov profilový obrázok
Kiwi
Príspevky: 2072
Dátum registrácie: Ut Feb 13, 2007 4:18 pm
Bydlisko: Sobrance
Kontaktovať používateľa:

Re: MilkyWay@home

Príspevok od používateľa Kiwi »

Nie je problem nastavit na 5970 jeden projekt napr. MW
na jedno jadro a iny na druhe ? Nie su problemy s touto kartou + OS + drivery + MW ?
Používateľov profilový obrázok
Kiwi
Príspevky: 2072
Dátum registrácie: Ut Feb 13, 2007 4:18 pm
Bydlisko: Sobrance
Kontaktovať používateľa:

Re: MilkyWay@home

Príspevok od používateľa Kiwi »

Kto pocita MW na GPU, tak si znizte takty pamate GPU na minimum a takty jadra, na co najvyssie, aby vam to zbytocne nezatazovalo VRM.
Tym ze sa znizia takty pamate, je mozno ist s taktami jadra ovela vyssie, cim sa skrati cas vypoctu.
Používateľov profilový obrázok
Duro Kotulic Bunta
Príspevky: 1906
Dátum registrácie: St Feb 07, 2007 3:00 pm
Bydlisko: Stupava
Kontaktovať používateľa:

Re: MilkyWay@home

Príspevok od používateľa Duro Kotulic Bunta »

Vcera bol zverejneny pekny vysledok projektu - simulacia interakcie nasej Galaxie, dvoch trpaslicich galaxii a jednej gulovej hviezdokopy. Simulacia zacina pred 4 miliardami rokmi a konci dnesnou situaciou. Male galaxie aj gulova hviezdokopa preleteli prilis blizko jadra nasej Galaxie (nehybny disk v strede simulacie - pohlad na nasu Galaxiu zboku), a slapove sily povytrhavali hviezdy z tychto satelitov, pricom v priebehu miliard rokov tieto hviezdy vytvorili dnes pozorovane hviezdne prudy v Strelcovi (Sagittarius), hviezdny prud Sirota (Orphan), a najmensi hviezdny prud s tomu zodpovedajucim neosobnym nazvom GD-1.
Oko potes sa pohladom na niekolkomiliard rocnu minulost nasho hviezdneho ostrova.. :) :

[zdroj: http://milkyway.cs.rpi.edu/milkyway/for ... true#45888]

Obrázok
It is by logic that we prove, but by intuition that we discover. [J.H. Poincaré, mathematician]
A man who knows how to be alone is never lonely. [Osho]
Používateľov profilový obrázok
matob
Príspevky: 934
Dátum registrácie: Št Dec 13, 2007 11:16 pm
Bydlisko: Pezinok

Re: MilkyWay@home

Príspevok od používateľa matob »

Je to fajn pocit, vidieť nejaký reálny výsledok z počítania.. Aj keď MW už aktívne nepočítam, mám tam nejakých 400k, všetko na CPU.
Super =D>
Obrázok
Používateľov profilový obrázok
numlock
Príspevky: 113
Dátum registrácie: So Júl 05, 2008 11:06 pm

Re: MilkyWay@home

Príspevok od používateľa numlock »

Nazdar, ma zmysel davat tam Milkyway Optimized Apps (http://www.arkayn.us/milkyway/index.html), alebo je to uz neaktualne?
A este - GPU je vytazene na 90%, kde sa da zmenit ten pocet stream-ov?
Obrázok Q6600 @ 3600MHz , 4GB Ram , HD5850 , win7 x64
Používateľov profilový obrázok
Kiwi
Príspevky: 2072
Dátum registrácie: Ut Feb 13, 2007 4:18 pm
Bydlisko: Sobrance
Kontaktovať používateľa:

Re: MilkyWay@home

Príspevok od používateľa Kiwi »

Sak si z pc.sk, tak vies podtaktovat GPU, nie ? :) Stiahni mem aj core dole a hoci bude zatazena na 99 %, bude zrat polovicu.
Používateľov profilový obrázok
numlock
Príspevky: 113
Dátum registrácie: So Júl 05, 2008 11:06 pm

Re: MilkyWay@home

Príspevok od používateľa numlock »

Asi nerozumiem. Jasne ze viem taktovat, ale to stym nesuvisi.
Mne islo o to, ze niekde som cital (neviem si spomenut kde) ze 1 beziaca wu naraz spusta 3 stream (aby sa GPU vytazilo na max.). Tiez tam bolo ze sa to da zmenit - cize ked mam 90% vytazenie, tak by som nastavil 4x stream. Nemozem najst kde to je... nasiel som 1 subor (adresar Boinc), ale tam je to spomenute len informativne...

Teda netrapi ma to nejako velmi, len som chcel ked uz GPU nieje v idle, tak nech ide na 100%...

A co tie optimized app, pouziva ich niekto?
Obrázok Q6600 @ 3600MHz , 4GB Ram , HD5850 , win7 x64
Používateľov profilový obrázok
matob
Príspevky: 934
Dátum registrácie: Št Dec 13, 2007 11:16 pm
Bydlisko: Pezinok

Re: MilkyWay@home

Príspevok od používateľa matob »

Neviem či je GPU vyťažené na 100% až takou výhrou... v mojom prípade je kvôli tomu zamrznutý windows, nedajú sa mi pozerať ani videá čo idú cez DXVA. Teda GPU počítam iba cez noc...
Obrázok
Používateľov profilový obrázok
Kiwi
Príspevky: 2072
Dátum registrácie: Ut Feb 13, 2007 4:18 pm
Bydlisko: Sobrance
Kontaktovať používateľa:

Re: MilkyWay@home

Príspevok od používateľa Kiwi »

Zatazenie GPU sa da ovplyvnit tym, ako CPU zaobchadza s GPU cez app_info.xml
http://milkyway.cs.rpi.edu/milkyway/for ... true#47535

To ze ide karta na 100 %, neznamena, ze sa neda sledovat pohodlne video, lebo
dekodovacie obvody na video su zatazene na 0 % pri pocitani, hlavne je zatazena pamat GPU
a shadery.
Používateľov profilový obrázok
matob
Príspevky: 934
Dátum registrácie: Št Dec 13, 2007 11:16 pm
Bydlisko: Pezinok

Re: MilkyWay@home

Príspevok od používateľa matob »

"To ze ide karta na 100 %, neznamena, ze sa neda sledovat pohodlne video, lebo
dekodovacie obvody na video su zatazene na 0 % pri pocitani, hlavne je zatazena pamat GPU
a shadery."
No asi to to znamená, lebo keď počítam na GPU napr. Collatz (v GPUz je vyťaženie 99%) videá sú nepozerateľné.
Obrázok
Používateľov profilový obrázok
numlock
Príspevky: 113
Dátum registrácie: So Júl 05, 2008 11:06 pm

Re: MilkyWay@home

Príspevok od používateľa numlock »

matob napísal:Neviem či je GPU vyťažené na 100% až takou výhrou... v mojom prípade je kvôli tomu zamrznutý windows, nedajú sa mi pozerať ani videá čo idú cez DXVA. Teda GPU počítam iba cez noc...
GPU pocita iba pri necinnosti. WU pre CPU mam zapnute stale - tam priorita uloh funguje perfektne.
ano, presne to som hladal. Diky. :)
Obrázok Q6600 @ 3600MHz , 4GB Ram , HD5850 , win7 x64
Používateľov profilový obrázok
Kiwi
Príspevky: 2072
Dátum registrácie: Ut Feb 13, 2007 4:18 pm
Bydlisko: Sobrance
Kontaktovať používateľa:

Re: MilkyWay@home

Príspevok od používateľa Kiwi »

Ked ti laguje video a mas spravne drivery a nainstalovane veci na akceleraciu/konverziu videa,
a CPU nejde na 100 %, tak problem moze byt kapacita pamate GPU.
Ak mas 512M a uloha ma 417M, tak to asi laguje preto.
Ak mas video, ktore nevie GPU dekodovat, tak problem robi len zataz CPU.
Používateľov profilový obrázok
matob
Príspevky: 934
Dátum registrácie: Št Dec 13, 2007 11:16 pm
Bydlisko: Pezinok

Re: MilkyWay@home

Príspevok od používateľa matob »

Drivery sú najnovšie, ramka využitá sotva na 50%, GPU má 1GB a collatz "žerie" cca 60MB.
Pri GPU počítaní sa nedajú pozerať ani videá čo idú cez DXVA ani čo idú cez CPU. Aj taká banalita ako presúvanie okna po ploche mu robí problém, ide to trhane.
Obrázok
Používateľov profilový obrázok
Kiwi
Príspevky: 2072
Dátum registrácie: Ut Feb 13, 2007 4:18 pm
Bydlisko: Sobrance
Kontaktovať používateľa:

Re: MilkyWay@home

Príspevok od používateľa Kiwi »

Tak potom si vytvor app_info.xml, pre Coll. aj MW a tam nastav parametre tak, aby to nebolo viditelne,
ze nejaky projekt vyuziva GPU. Na ATI som musel robit ten file, na nVidii to nerobi ziadne lagy.
Napísať odpoveď