MilkyWay@home

Diskusia k ostatným projekom a k projektom vo vývojovom resp. prípravnom štádiu

Moderátor: Moderátori

Používateľov profilový obrázok
Kiwi
Príspevky: 2072
Dátum registrácie: Ut Feb 13, 2007 4:18 pm
Bydlisko: Sobrance
Kontaktovať používateľa:

Re: MilkyWay@home

Príspevok od používateľa Kiwi »

Ja len nedokazem pochopit, ze ked to ide v nVidii, ze maju ludi na CUDA a jej presadenie,
preco to nejde v ATI ? To sa nenajde jeden clovek, ktory by urobil vsetko tak, aby to fungovalio
vo vsetkych OS, aj v Linuxe ?
Používateľov profilový obrázok
Palo M.
Príspevky: 1200
Dátum registrácie: Po Feb 12, 2007 2:53 am
Bydlisko: Shanghai, China

Re: MilkyWay@home

Príspevok od používateľa Palo M. »

CUDA v zaciatkoch tiez na BOINCe nechodila bohvieako perfektne... este sa to skratka cele nedoladilo. To, ze AMD nevyhadzuje peniaze za hype reklamu, vnimam skor pozitivne. Teraz vypustaju HD 58x0 a nVidia... tusim uz 3x preznacili ten isty cip a predavali to akoze novu radu - a pomer cena vykon ubohy.

Jeden clovek sa veru nenajde. Dnes uz nie je doba jednochlapovych projektov, robi sa v timoch. Skladat veci dokopy a vnasat do prvotnej chaotickej prace nejaky poriadok chvilu trva...

Ja som momentalne rad, ze sa to s ATI konecne rozhybalo v BOINC 6.10. Vcera som dal 6.10.6 a dnes som zapojil Collatz a hned to ide. Ziadne app_info.xml netreba... OK, uznavam, ze tam moze byt ten problem s drivermi, ale to je zjavne Windozacka zalezitost... Aj ja by som to mal uz najradsej aj pre Linux, no ale zjavne ludia zaoberajuci sa kompilaciami pre GPU maju blizsie k Windozom (co vobec nie je divne). Ked nevydrzis cakat, tak to skus sam. Stiahni si kompilator, nauc sa s tym robit a potom kontaktuj ludi s projektu, ze mas zaujem portovat ATI-aplikaciu na Linux...
Ja na to teraz kapacitu nemam, no tak cakam.
Honza
Príspevky: 953
Dátum registrácie: Po Feb 05, 2007 7:20 pm
Bydlisko: Praha

Re: MilkyWay@home

Príspevok od používateľa Honza »

Palo M. napísal:OK, uznavam, ze tam moze byt ten problem s drivermi, ale to je zjavne Windozacka zalezitost...
Přejmenování knihoven s ATIcal*.dll na AMDcal*.dll je "vynález" AMD po koupení ATI, M$ ani UCB za to tentokráte nemůže.

AMD může doladit ovladače, aby se korektně instalovaly na Win x64, nVidia by měla přestat přeznačovat staré chipy na nové a radši začít něco nového vyrábět.
Používateľov profilový obrázok
Palo M.
Príspevky: 1200
Dátum registrácie: Po Feb 12, 2007 2:53 am
Bydlisko: Shanghai, China

Re: MilkyWay@home

Príspevok od používateľa Palo M. »

Honza napísal:Přejmenování knihoven s ATIcal*.dll na AMDcal*.dll je "vynález" AMD po koupení ATI, M$ ani UCB za to tentokráte nemůže.
M$ nemoze za premenovanie dll-iek... ale je zalezitost Windoze, ze sa s tym nevedia vysporiadat tak, aby nemusel vymyslat vselijake workaroundy bud tvorca aplikacie, alebo sam uzivatel...
Používateľov profilový obrázok
Kiwi
Príspevky: 2072
Dátum registrácie: Ut Feb 13, 2007 4:18 pm
Bydlisko: Sobrance
Kontaktovať používateľa:

Re: MilkyWay@home

Príspevok od používateľa Kiwi »

Vyskusal som Cat. 8.12 +6.4.7, a nic. 8.12 + 6.10.7, nic. Este nejake ine kombinacie som vyskusal, nic. :)
Používateľov profilový obrázok
Palo M.
Príspevky: 1200
Dátum registrácie: Po Feb 12, 2007 2:53 am
Bydlisko: Shanghai, China

Re: MilkyWay@home

Príspevok od používateľa Palo M. »

Kiwi napísal:Vyskusal som Cat. 8.12 +6.4.7, a nic. 8.12 + 6.10.7, nic. Este nejake ine kombinacie som vyskusal, nic. :)
A ako s tym stand-alone behom? Ten si vyskusal?
Používateľov profilový obrázok
Kiwi
Príspevky: 2072
Dátum registrácie: Ut Feb 13, 2007 4:18 pm
Bydlisko: Sobrance
Kontaktovať používateľa:

Re: MilkyWay@home

Príspevok od používateľa Kiwi »

Kedze na Collatz nejde validator, tak som nahodil MW, rucne som rozbalil ati*.dl_ files,
expandol som ich na *.dll, premenoval na amd*.dll, nakopiroval do system32,
dalej som vyskusal http://milkyway.cs.rpi.edu/milkyway/for ... hp?id=1187,
cize som odinstaloval CCC, dal command line w1.3 a nic. Vsetky WU s errorom.
A na moje pocudovanie, zase mi chce WIN urobit downgrade z CAT 9.9.
Tak preco Collatz ide s 9.7, 9.8 aj 9.9 bez problemov a MW ani po obrovskom mnozstve
casu stravenom premonovavanim dll, ani jedna WU nezbehne ?
Používateľov profilový obrázok
Kiwi
Príspevky: 2072
Dátum registrácie: Ut Feb 13, 2007 4:18 pm
Bydlisko: Sobrance
Kontaktovať používateľa:

Re: MilkyWay@home

Príspevok od používateľa Kiwi »

Co je s MW ?
An Apology
November 10, 2009
We also really want to apologize for all the recent server issues and lost credit. Hopefully you'll all still be around when we get the server back up and work flowing again. I'll post more as soon as I know about hardware orders and what's going on.
--Travis
Server Crash - Part 6
November 10, 2009
In order to save you guys more lost credits, I don't think we'll be starting up new work until we have replacement hard drives. What I've gotten from labstaff is that the drives are running in degraded modes and hurting really bad. They're telling us the reason for the problems has been the construction around campus at RPI which has caused a lot of vibration in the computer labs which has wrecked quite a few hard drives. It seems we're not the only ones having similar issues. Hopefully we can have new hardrives in a day or two and get things back up and running.
--Travis
Server Crash - Part 5
November 10, 2009
We've restored the server from the last backup (which was this morning) so hopefully not too much credit has been lost. I still have to purge the database of all the workunits, unfortunately. We also need to order new hard drives for the server, so I'm not sure how stable things will be for the next week or so until we get them installed. But at least hopefully that explains the issues we've been having lately.
--Travis
Server Crash - Part 4
November 10, 2009
It looks like I'm going to have to remove all the workunits and results from the database. So if you have any running, feel free to cancel them.
Server Crash - Part 3
November 10, 2009
We have a backup from this morning, but it may have been taken after all the corruption. We're going to try it out and see if it helps anything.
Používateľov profilový obrázok
Kiwi
Príspevky: 2072
Dátum registrácie: Ut Feb 13, 2007 4:18 pm
Bydlisko: Sobrance
Kontaktovať používateľa:

Re: MilkyWay@home

Príspevok od používateľa Kiwi »

Odkial stiahnut optimalizovanu app. pre 64-bit Win, pre ATI, ked zslip.com uz nefunguje ?
Honza
Príspevky: 953
Dátum registrácie: Po Feb 05, 2007 7:20 pm
Bydlisko: Praha

Re: MilkyWay@home

Príspevok od používateľa Honza »

New Location of Optimized Apps
http://www.arkayn.us/milkyway/index.html
Používateľov profilový obrázok
Duro Kotulic Bunta
Príspevky: 1906
Dátum registrácie: St Feb 07, 2007 3:00 pm
Bydlisko: Stupava
Kontaktovať používateľa:

Re: MilkyWay@home

Príspevok od používateľa Duro Kotulic Bunta »

Hm, pozeram, ze aplikacia 0.20 vyuziva SSE3 instrukcie, zatialco oficialna aplikacia 0.19 ma v nazve SSSE3 - znamena to teda ze standardna aplikacia vyuziva novsie instrukcie ako optimalizovana?
It is by logic that we prove, but by intuition that we discover. [J.H. Poincaré, mathematician]
A man who knows how to be alone is never lonely. [Osho]
Používateľov profilový obrázok
Kiwi
Príspevky: 2072
Dátum registrácie: Ut Feb 13, 2007 4:18 pm
Bydlisko: Sobrance
Kontaktovať používateľa:

Re: MilkyWay@home

Príspevok od používateľa Kiwi »

[-o< Slava BOhu v Milky Way! Po troch mesiacoch pokusov mi konecne ide. :D
Ako mam pretaktovat GPU, aby to islo este optimalnejsie ? Staci len jadro ci aj memory ?
Používateľov profilový obrázok
Kiwi
Príspevky: 2072
Dátum registrácie: Ut Feb 13, 2007 4:18 pm
Bydlisko: Sobrance
Kontaktovať používateľa:

Re: MilkyWay@home

Príspevok od používateľa Kiwi »

Ak mi bezi MW bez ineho CPU projektu, spocita mi WU za 196 s.
Ak mi bezi v komb. s Cosmo, tak to je cez 300 s.
A ak bezi v komb. s Malariou, tak to je cez 217 s.
Neviete niekto zazracnu kombinaciu parametrov do commandlinu, aby MW na GPU
bezal na CPU s najvyssou prioritou a az potom ked CPU obsluzi GPU, aby dalo
volne sloty inym projektom ?
Totiz normalne, bez inych projektov na CPU, je ATI vytazena na 100 %,
MW + Malaria na 95 % a MW + Cosmo na 80 %.
Používateľov profilový obrázok
Kiwi
Príspevky: 2072
Dátum registrácie: Ut Feb 13, 2007 4:18 pm
Bydlisko: Sobrance
Kontaktovať používateľa:

Re: MilkyWay@home

Príspevok od používateľa Kiwi »

Viem ze od vcera ma MW nejake problemy s validatorom. No u mna vsetko fungovalo na ATI 4770 ok.
Vcera som ju v jednom z PC vymenil za ATI 5770. A vsetky WU mi hadzu error po 1. sekunde.
Nefunguje zase nieco na kombinacii ATI 5770 + Cat 9.12 + Win 7 64-bit + 6.10.17 ?
Nefunguje ani ATI 5770 + Cat 9.12 + Win 7 64-bit + 6.10.18.
Ale zaujimave ze Collatz ide bez problemov, pritom to robia ti isti ludia. :)
Tak tu je problem:
Speeds & Feeds

* Engine clock speed: 850 MHz
* Processing power (single precision): 1.36 TeraFLOPS
* Polygon throughput: 850M polygons/sec
* Data fetch rate (32-bit): 136 billion fetches/sec
* Texel fill rate (bilinear filtered): 34 Gigatexels/sec
* Pixel fill rate: 13.6 Gigapixels/sec
* Anti-aliased pixel fill rate: 54.4 Gigasamples/sec
* Memory clock speed: 1.2 GHz
* Memory data rate: 4.8 Gbps
* Memory bandwidth: 76.8 GB/sec
* Maximum board power: 108 Watts
* Idle board power: 18 Watts

The 57xx doesn't support double precision.

Cize jedine pre Collatz. Skoda, inac je to vyborna karta.
Používateľov profilový obrázok
Kiwi
Príspevky: 2072
Dátum registrácie: Ut Feb 13, 2007 4:18 pm
Bydlisko: Sobrance
Kontaktovať používateľa:

Re: MilkyWay@home

Príspevok od používateľa Kiwi »

MW ma uz http://boincstats.com/stats/project_gra ... r=milkyway
1,186,441.1 GigaFLOPS / 1,186.441 TeraFLOPS / 1.2 PFlops / po slovensky 1,2 PFlopsov
ma: 17343 ak. userov
a : 26575 ak. hostov
K 1 PF sa blizi aj Collatz.
Napísať odpoveď