Strana 22 z 24
Re: MilkyWay@home
Napísané: So Feb 13, 2010 10:35 am
od používateľa Honza
Tady je navic dobre to, ze teoreticke FLOPs se diky vysokemu vytizeni GPU blizi realnemu vykonu, napriklad narozdil od SETI, nedejboze SETI GPU.
Tedy realne odvedeny vykon na MW vice odpovida tem teoreticky uvadenym hodnotam ve statistikach, nerozdil od SETI.
Re: MilkyWay@home
Napísané: So Feb 13, 2010 1:53 pm
od používateľa Kiwi
Nie je problem nastavit na
5970 jeden projekt napr. MW
na jedno jadro a iny na druhe ? Nie su problemy s touto kartou + OS + drivery + MW ?
Re: MilkyWay@home
Napísané: So Okt 30, 2010 11:40 pm
od používateľa Kiwi
Kto pocita MW na GPU, tak si znizte takty pamate GPU na minimum a takty jadra, na co najvyssie, aby vam to zbytocne nezatazovalo VRM.
Tym ze sa znizia takty pamate, je mozno ist s taktami jadra ovela vyssie, cim sa skrati cas vypoctu.
Re: MilkyWay@home
Napísané: Po Jan 31, 2011 11:08 pm
od používateľa Duro Kotulic Bunta
Vcera bol zverejneny pekny vysledok projektu - simulacia interakcie nasej Galaxie, dvoch trpaslicich galaxii a jednej gulovej hviezdokopy. Simulacia zacina pred 4 miliardami rokmi a konci dnesnou situaciou. Male galaxie aj gulova hviezdokopa preleteli prilis blizko jadra nasej Galaxie (nehybny disk v strede simulacie - pohlad na nasu Galaxiu zboku), a slapove sily povytrhavali hviezdy z tychto satelitov, pricom v priebehu miliard rokov tieto hviezdy vytvorili dnes pozorovane hviezdne prudy v Strelcovi (Sagittarius), hviezdny prud Sirota (Orphan), a najmensi hviezdny prud s tomu zodpovedajucim neosobnym nazvom GD-1.
Oko potes sa pohladom na niekolkomiliard rocnu minulost nasho hviezdneho ostrova..

:
[zdroj:
http://milkyway.cs.rpi.edu/milkyway/for ... true#45888]

Re: MilkyWay@home
Napísané: Ut Feb 01, 2011 12:06 am
od používateľa matob
Je to fajn pocit, vidieť nejaký reálny výsledok z počítania.. Aj keď MW už aktívne nepočítam, mám tam nejakých 400k, všetko na CPU.
Super

Re: MilkyWay@home
Napísané: Št Apr 07, 2011 1:39 pm
od používateľa numlock
Nazdar, ma zmysel davat tam Milkyway Optimized Apps (
http://www.arkayn.us/milkyway/index.html), alebo je to uz neaktualne?
A este - GPU je vytazene na 90%, kde sa da zmenit ten pocet stream-ov?
Re: MilkyWay@home
Napísané: Pi Apr 08, 2011 8:26 pm
od používateľa Kiwi
Sak si z pc.sk, tak vies podtaktovat GPU, nie ?

Stiahni mem aj core dole a hoci bude zatazena na 99 %, bude zrat polovicu.
Re: MilkyWay@home
Napísané: Po Apr 11, 2011 4:59 pm
od používateľa numlock
Asi nerozumiem. Jasne ze viem taktovat, ale to stym nesuvisi.
Mne islo o to, ze niekde som cital (neviem si spomenut kde) ze 1 beziaca wu naraz spusta 3 stream (aby sa GPU vytazilo na max.). Tiez tam bolo ze sa to da zmenit - cize ked mam 90% vytazenie, tak by som nastavil 4x stream. Nemozem najst kde to je... nasiel som 1 subor (adresar Boinc), ale tam je to spomenute len informativne...
Teda netrapi ma to nejako velmi, len som chcel ked uz GPU nieje v idle, tak nech ide na 100%...
A co tie optimized app, pouziva ich niekto?
Re: MilkyWay@home
Napísané: Po Apr 11, 2011 5:22 pm
od používateľa matob
Neviem či je GPU vyťažené na 100% až takou výhrou... v mojom prípade je kvôli tomu zamrznutý windows, nedajú sa mi pozerať ani videá čo idú cez DXVA. Teda GPU počítam iba cez noc...
Re: MilkyWay@home
Napísané: Ut Apr 12, 2011 11:28 am
od používateľa Kiwi
Zatazenie GPU sa da ovplyvnit tym, ako CPU zaobchadza s GPU cez app_info.xml
http://milkyway.cs.rpi.edu/milkyway/for ... true#47535
To ze ide karta na 100 %, neznamena, ze sa neda sledovat pohodlne video, lebo
dekodovacie obvody na video su zatazene na 0 % pri pocitani, hlavne je zatazena pamat GPU
a shadery.
Re: MilkyWay@home
Napísané: Ut Apr 12, 2011 7:19 pm
od používateľa matob
"To ze ide karta na 100 %, neznamena, ze sa neda sledovat pohodlne video, lebo
dekodovacie obvody na video su zatazene na 0 % pri pocitani, hlavne je zatazena pamat GPU
a shadery."
No asi to to znamená, lebo keď počítam na GPU napr. Collatz (v GPUz je vyťaženie 99%) videá sú nepozerateľné.
Re: MilkyWay@home
Napísané: Ut Apr 12, 2011 7:42 pm
od používateľa numlock
matob napísal:Neviem či je GPU vyťažené na 100% až takou výhrou... v mojom prípade je kvôli tomu zamrznutý windows, nedajú sa mi pozerať ani videá čo idú cez DXVA. Teda GPU počítam iba cez noc...
GPU pocita iba pri necinnosti. WU pre CPU mam zapnute stale - tam priorita uloh funguje perfektne.
ano, presne to som hladal. Diky.

Re: MilkyWay@home
Napísané: Ut Apr 12, 2011 11:23 pm
od používateľa Kiwi
Ked ti laguje video a mas spravne drivery a nainstalovane veci na akceleraciu/konverziu videa,
a CPU nejde na 100 %, tak problem moze byt kapacita pamate GPU.
Ak mas 512M a uloha ma 417M, tak to asi laguje preto.
Ak mas video, ktore nevie GPU dekodovat, tak problem robi len zataz CPU.
Re: MilkyWay@home
Napísané: St Apr 13, 2011 7:32 pm
od používateľa matob
Drivery sú najnovšie, ramka využitá sotva na 50%, GPU má 1GB a collatz "žerie" cca 60MB.
Pri GPU počítaní sa nedajú pozerať ani videá čo idú cez DXVA ani čo idú cez CPU. Aj taká banalita ako presúvanie okna po ploche mu robí problém, ide to trhane.
Re: MilkyWay@home
Napísané: St Apr 13, 2011 7:41 pm
od používateľa Kiwi
Tak potom si vytvor app_info.xml, pre Coll. aj MW a tam nastav parametre tak, aby to nebolo viditelne,
ze nejaky projekt vyuziva GPU. Na ATI som musel robit ten file, na nVidii to nerobi ziadne lagy.