AFAIK, ak "prenesies" cely BOINC adresar (= na starom kompe ho zmazes a nebudes pouzivat, a na novom len prekopirujes adresar bez instalacie), tak to nebude robit problemy, pokial to je ta ista platforma (napriklad Windows 2000 na i386 Windows XP). Presunom celeho adresara ostavaju host-id zo starej masiny, takze pre projekt je to ta ista masina, aj ked je uplne ina... Pri dalsom update projektu sa ti zmeni vypis na stranke (uvidis zrazu len tu novu masinu, ktora cez to host-id "prevezme" vsetko po tej starej, ale updatne sa ti meno, CPU-type, benchmarky, atd. podla novej masiny). Da sa to pouzit napriklad aj vtedy, ked ti rupne doska a masina je mrtva, ale disk to prezil - skratka zapichnes ten disk do inej masiny (a moze byt aj s inym procakom, napriklad ked ti rupol Athlon XP a zapojis disk do Core2), nabootujes system a pokracujes v praci.
Keby si sa snazil presunut len WU - na masinu, kde je uz nielen nainstalovany BOINC, ale zapojil sa do projektu predtym (a teda uz ma ine host-id) - to by
mohlo robit problemy, lebo server by mohol rozpoznat, ze result posiela iny stroj ako ten, ktoremu bol prideleny... no ale kto by takuto divocinu robil, ze?
Ci to funguje pri zmene OS 32bit->64bit, tak to neviem... Ale kedze sa prekopiruje cely BOINC adresar aj s binarkou, tak ta by mala dalej bezat v 32-bitovom mode a fungovat by to malo. Prinajhorsom sa da cely presun otestovat na inom projekte s kratkou WU - suspendnes Orbit, rozpocitas ten "kratky" projekt na starej masine, presunies na novu, dopocitas, odovzdas, uvidis
